Wzrost Many Zwiększa maksymalną ilość MP
Oczywiście , że max ! Ten skill jest bardzo ważny dla maga jak i dla kapłana . Nie da się bez niego obejść xD Many nigdy za wiele.
Trening Relaksacji Zwiększa regenerację HP/MP/SP podczas odpoczynku
Przyda się jeżeli chcemy zregenerować hp , mp , sp więc max
Ulepszenie Plecaka Zwiększa pojemność plecaka
Nie trzeba max wystarczą nam 3 miejsca w plecaku od czego mamy magazyn ;p
Ulepszenie Sztyletów Zwiększa siłę ataku przy użyciu sztyletów
Nie polecam no chyba , że korzystacie z sztyletów. A sztyletów osobiście nie polecam ...
Interpretacja Pozwala zrozumieć mowę przeciwnika
Hmm... chcecie rozmawiać z darkami to bierzcie xD
Mistrz Kostury Zwiększa szybkość ataku przy użyciu kosturów
Max dla tych którzy używają kostur
GŁÓWNE
Magiczna Strzała Zadaje obrażenia pojedynczemu celowi
Podstawowy skill ! Najlepiej Max !
Teleport do Miasta Przenosi rzucającego zaklęcie do najbliższego miasta lub punktu wskrzeszenia
Przydatny i nic nie kosztuje;)
Dodatkowa Ochrona Zwiększa obronę fizyczną i szansę na unik na czas 15 minut Magowie przyda wam się ten skill! Często go używajcie obrony nigdy za wiele :)
Kula Ognia Zadaje obrażenia żywiołu Ognia I pojedynczemu celowi
Na początku jest słaby ale teraz gdy mam 51 lvl bardzo dobry skill !!!! Max !
Magiczne Korzenie Zadają obrażenia żywiołu Ziemi I oraz zatrzymują cel na 5s
W pvp dobry zatrzymuje przeciwników na kilka sekund ... Można max ....
Piorun Zadaje obrażenia żywiołu Wiatru I pojedynczemu celowi
Słabiutki nie marnujcie pkt na ten skill...
BITEWNE
Kolce Ognia Zadają obrażenia celom znajdującym się w obrębie 4m od rzucającego zaklęcie co 3s przez 15 minut
Raczej nie bierzcie nie pomoże wam :)
Krzew Gorejący Czar obszarowy zadający, obrażenia żywiołem Ognia I dookoła czarującego
Max !! Super skill ! :) Polecam :)
Skalista Góra Czar obszarowy, zadający obrażenia żywiołem Ziemi I dookoła czarującego
Słaby ale możecie wziąć czasami się przyda
Burza Czar obszarowy, zadający obrażenia żywiołem Wiatru I dookoła czarującego
Słaby skill ... :(
Nemezis - dostępny tylko dla trybu UM Zadaje obrażenia pojedynczemu celowi z szansą powodzenia wynoszącą 85%
Supcio skill ! :)
Max;)
Wyssanie Many Zabiera MP pojedynczego celu
Nie bierzcie! Nigdy w życiu ! xD Ale serio bardzo bardzo nie przydatny !!
Można pominąć.
Wyssanie SP Zabiera SP pojedynczego celu Nie bierzcie! Nigdy w życiu ! xD Ale serio bardzo bardzo nie przydatny !!
Można pominąć.
Meteoryty Czar obszarowy, zadający obrażenia żywiołem Ognia I i dodatkowe przez pewien czas
Max :) Przyda się w niektórych trudnych sprawach XD
Trzęsienie Ziemi Czar obszarowy, zadający obrażenia żywiołem Ziemi I oraz wywołujący utratę przytomności celu na 3s
Ehh.... bierzcie co Wam szkodzi XD
Błyskawica Czar obszarowy, zadający obrażenia żywiołem Wiatru I i spowalniający szybkość ataku celu na 8s
Był taki silny ale teraz słaby :(:(
Poczucie klęski Zadaje obrażenia pojedynczemu celowi przez pewien czas
Bardzo dobry na pvp!
Porażenie Ogniem – tylko dla trybu UM Zadaje obrażenia żywiołem Ognia I oraz dodatkowe po czasie
Max XD
Porażenie Burzą – tylko dla trybu UM Zadaje obrażenia żywiołem Wiatru I oraz spowalnia szybkość ataku celu o 2 poziomy
Max XD
Porażenie Ziemią-tylko dla trybu UM Zadaje obrażenia żywiołem Ziemi I oraz powoduje utratę przytomności celu
Max XD
Chór Płomienia – tylko dla trybu HM i UM Zadaje obrażenia żywiołem Ognia II pojedynczemu celowi
No nie zbyt nie zbyt macie już ognistą kulę więc nie potrzeba Wam tego !
Chór Ziemi – tylko dla trybu HM i UM Zadaje obrażenia żywiołem Ziemi II pojedynczemu celowi
Jeżeli macie dużo pkt weźcie !
Chór Burzy – tylko dla trybu HM i UM Zadaje obrażenia żywiołem Wiatru II pojedynczemu celowi
Dziadostwo -.-
SPECJALNE
Unik – tylko dla SŚ Zwiększa szansę uniku
Najgorszy skill -.-
Magiczne Wsparcie Zwiększa siłę ataku magicznego oraz maksymalną liczbę MP całej grupy rzucającego czar
Max bez dwóch zdań !!
Usunięcie Atrybutu Usuwa obronę celu wynikającą z posiadania żywiołu na 60s
No... max
Potencjał Motywacji Automatycznie usuwa konieczność regeneracji zaklęć, jeżeli wynosi mniej niż 300s
Max XD
Zmylenie Pozwala na odzyskanie MP kosztem SP
Pielęgnacja Ran Przekierowuje obrażenia na SP i MP, zanim będą zabierane punkty HP
O jest ! Mój ulubiony skill <33 XD
Piekielny Ogień Czar obszarowy, zadający obrażenia żywiołem Ognia I
Silny ... max
Kolczasta Ziemia Czar obszarowy, zadający obrażenia żywiołem Ziemi I
No jak macie pkt to weźcie
Turbulencja Czas obszarowy, zadający obrażenia żywiołem Wiatru I
Był bardzo silny ale teraz to gówno 0.0
Przekleństwo Zabija cel po upływie czasu
Tylko na pvp ale efektu można sie pozbyć dużo kosztuje pkt nie brać :)
Dezorientacja Czar obszarowy, zadający obrażenia dookoła czarującego
Max XD
Potęga Magii – tylko dla trybu HM i UM Nie bierzcie tego !
Oddech Kamaina – poziom 2 i 3 tylko dla trybu UM Czar obszarowy zadający duże obrażenia
Max to jest bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo silny skill ! XD
Nice, ale miałbym parę uwag:)
OdpowiedzUsuń1. Plecak się przydaje, w lan potrawię 4 zakładki zapełnić w 2h (czyli trzeba dokupic wolne miejsce)
2. Magiczne korzenie - max jak sie expi solo na silniejszych mobach - nawet max przed kula ognia
3. Kolce ognia - max (pomaga przy zbieraniu spota na siebie i gorejącym krzewie)
4. Zauważ proszę, że czary powietrza mimo iż słabe rzucają się w 0s, czyli natychmiastowo, przy ekspieniu solo to czasem życie ratuje.
5. Wyssanie many - bardzo przydatne jak się expi solo - masz końcówke many rzucasz wyssanie i masz prawie polowe akurat na dobicie mobków.