środa, 14 marca 2012

Shaiya - Mag

BIERNE 

Wzrost Many 
Zwiększa maksymalną ilość MP 

Oczywiście , że max ! Ten skill jest bardzo ważny dla maga jak i dla kapłana . Nie da się bez niego obejść xD   Many nigdy za wiele. 




Trening Relaksacji 
Zwiększa regenerację HP/MP/SP podczas odpoczynku

Przyda się jeżeli chcemy zregenerować hp , mp , sp więc max


Ulepszenie Plecaka 
Zwiększa pojemność plecaka 

Nie trzeba max wystarczą nam 3 miejsca w plecaku od czego mamy magazyn ;p

Ulepszenie Sztyletów 
Zwiększa siłę ataku przy użyciu sztyletów 

Nie polecam no chyba , że korzystacie z sztyletów. A sztyletów osobiście nie polecam ...

 Interpretacja 
Pozwala zrozumieć mowę przeciwnika 

Hmm... chcecie rozmawiać z darkami to bierzcie xD

Mistrz Kostury 
Zwiększa szybkość ataku przy użyciu kosturów 

Max dla tych którzy używają kostur 

GŁÓWNE 

 Magiczna Strzała 
Zadaje obrażenia pojedynczemu celowi 

Podstawowy skill ! Najlepiej Max !

Teleport do Miasta 
Przenosi rzucającego zaklęcie do najbliższego miasta lub punktu wskrzeszenia 


Przydatny i nic nie kosztuje;) 

Dodatkowa Ochrona 
Zwiększa obronę fizyczną i szansę na unik na czas 15 minut 
Magowie przyda wam się ten skill! Często go używajcie obrony nigdy za wiele :)

 Kula Ognia 
Zadaje obrażenia żywiołu Ognia I pojedynczemu celowi 

Na początku jest słaby ale teraz gdy mam 51 lvl bardzo dobry skill !!!! Max !

 Magiczne Korzenie 
Zadają obrażenia żywiołu Ziemi I oraz zatrzymują cel na 5s 

W pvp dobry  zatrzymuje przeciwników na kilka sekund ... Można max ....

 Piorun 
Zadaje obrażenia żywiołu Wiatru I pojedynczemu celowi 

Słabiutki nie marnujcie pkt na ten skill...

BITEWNE 


 Kolce Ognia 
Zadają obrażenia celom znajdującym się w obrębie 4m od rzucającego zaklęcie co 3s przez 15 minut 

Raczej nie bierzcie  nie pomoże wam :)
 Krzew Gorejący 
Czar obszarowy zadający, obrażenia żywiołem Ognia I dookoła czarującego 

Max !! Super skill ! :) Polecam :)

 Skalista Góra 
Czar obszarowy, zadający obrażenia żywiołem Ziemi I dookoła czarującego 

Słaby ale  możecie wziąć czasami się przyda 

 Burza 
Czar obszarowy, zadający obrażenia żywiołem Wiatru I dookoła czarującego 

Słaby skill ... :(

Nemezis - dostępny tylko dla trybu UM 
Zadaje obrażenia pojedynczemu celowi z szansą powodzenia wynoszącą 85% 

Supcio skill ! :)

Max;) 

 Wyssanie Many 
Zabiera MP pojedynczego celu 

Nie bierzcie! Nigdy w życiu ! xD Ale serio bardzo bardzo nie przydatny !!

Można pominąć. 

 Wyssanie SP 
Zabiera SP pojedynczego celu 
Nie bierzcie! Nigdy w życiu ! xD Ale serio bardzo bardzo nie przydatny !! 
Można pominąć. 

 Meteoryty 
Czar obszarowy, zadający obrażenia żywiołem Ognia I i dodatkowe przez pewien czas 

Max :) Przyda się w niektórych trudnych sprawach XD
 Trzęsienie Ziemi 
Czar obszarowy, zadający obrażenia żywiołem Ziemi I oraz wywołujący utratę przytomności celu na 3s 

Ehh.... bierzcie co Wam szkodzi XD

 Błyskawica 
Czar obszarowy, zadający obrażenia żywiołem Wiatru I i spowalniający szybkość ataku celu na 8s 

Był taki silny  ale teraz słaby :(:(
 Poczucie klęski 
Zadaje obrażenia pojedynczemu celowi przez pewien czas 

Bardzo dobry na pvp!


 Porażenie Ogniem – tylko dla trybu UM 
Zadaje obrażenia żywiołem Ognia I oraz dodatkowe po czasie 


Max XD

 Porażenie Burzą – tylko dla trybu UM 
Zadaje obrażenia żywiołem Wiatru I oraz spowalnia szybkość ataku celu o 2 poziomy 

Max XD


 Porażenie Ziemią-tylko dla trybu UM 
Zadaje obrażenia żywiołem Ziemi I oraz powoduje utratę przytomności celu 

Max XD


 Chór Płomienia – tylko dla trybu HM i UM 
Zadaje obrażenia żywiołem Ognia II pojedynczemu celowi 

No nie zbyt nie zbyt macie już ognistą kulę więc nie potrzeba Wam tego ! 

 Chór Ziemi – tylko dla trybu HM i UM 
Zadaje obrażenia żywiołem Ziemi II pojedynczemu celowi 

Jeżeli macie dużo pkt weźcie !

 Chór Burzy – tylko dla trybu HM i UM 
Zadaje obrażenia żywiołem Wiatru II pojedynczemu celowi 

Dziadostwo -.- 
SPECJALNE 

 Unik – tylko dla SŚ 
Zwiększa szansę uniku 

Najgorszy skill -.-


 Magiczne Wsparcie 
Zwiększa siłę ataku magicznego oraz maksymalną liczbę MP całej grupy rzucającego czar 

Max bez dwóch zdań !!

 Usunięcie Atrybutu 
Usuwa obronę celu wynikającą z posiadania żywiołu na 60s 

No... max 

 Potencjał Motywacji 
Automatycznie usuwa konieczność regeneracji zaklęć, jeżeli wynosi mniej niż 300s 

Max XD
 Zmylenie 
Pozwala na odzyskanie MP kosztem SP 


Max ! Tylko , że długo się ładuje :(

 Pielęgnacja Ran 
Przekierowuje obrażenia na SP i MP, zanim będą zabierane punkty HP 

O jest ! Mój ulubiony skill <33 XD 
 Piekielny Ogień 
Czar obszarowy, zadający obrażenia żywiołem Ognia I 

Silny ... max 



 Kolczasta Ziemia 
Czar obszarowy, zadający obrażenia żywiołem Ziemi I 

No jak macie pkt to weźcie 

 Turbulencja 
Czas obszarowy, zadający obrażenia żywiołem Wiatru I 

Był bardzo silny ale teraz to gówno 0.0

 Przekleństwo 
Zabija cel po upływie czasu 

Tylko na pvp ale efektu można sie pozbyć dużo kosztuje pkt nie brać :)

 Dezorientacja 
Czar obszarowy, zadający obrażenia dookoła czarującego 

Max XD

 Potęga Magii – tylko dla trybu HM i UM 

Nie bierzcie tego !
 Oddech Kamaina – poziom 2 i 3 tylko dla trybu UM 
Czar obszarowy zadający duże obrażenia 

Max to jest bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo 
 bardzo bardzo bardzo bardzo silny skill ! XD


1 komentarz:

  1. Nice, ale miałbym parę uwag:)
    1. Plecak się przydaje, w lan potrawię 4 zakładki zapełnić w 2h (czyli trzeba dokupic wolne miejsce)
    2. Magiczne korzenie - max jak sie expi solo na silniejszych mobach - nawet max przed kula ognia
    3. Kolce ognia - max (pomaga przy zbieraniu spota na siebie i gorejącym krzewie)
    4. Zauważ proszę, że czary powietrza mimo iż słabe rzucają się w 0s, czyli natychmiastowo, przy ekspieniu solo to czasem życie ratuje.
    5. Wyssanie many - bardzo przydatne jak się expi solo - masz końcówke many rzucasz wyssanie i masz prawie polowe akurat na dobicie mobków.

    OdpowiedzUsuń